13 Mart 2025, Perşembe
spot_img

TZV Buluşmaları Başlıyor!

Türkiye Zeka Vakfının çok sevilen atölyeleriyle baharı karşılayalım!

Öğretmenlerden ailelere herkesin katılım sağlayabileceği bu atölyelerde, alanlarında uzman atölye yürütücülerinden uygulamalı öğrenme fırsatı yakalayacaksınız.

İşte o atölyeler:

Herkese Yer Var (mı?):
Kapsayıcı Eğitimin Gerçekleri ve Çözüm Önerileri:

Öğretmenlerin, kapsayıcı eğitimin önündeki zorlukları ve çözüm önerilerini tartışacağı, vaka analizleriyle zenginleştirilmiş atölye.

Çocuklara Nasıl Kitap Okuma Alışkanlığı Kazandırılır?:

Aileler ve öğretmenler için okuma alışkanlığı kazandırma yöntemleri, örnekler ve pratik öneriler.

Erken Çocukluk Döneminde Üstün Yetenek, Erken Belirtiler ve Yapılabilecekler:

Üstün yetenek belirtileri, ailelerin doğru yaklaşımı ve sık yapılan hatalar.

Gözümüzden Kaçan Çocukluk:

3-6 yaş grubu çocukları daha bilinçli gözlemlemek ve gelişimlerini doğru okumak üzerine ipuçları.

Animasyonun Arkasındaki Bilim:

Öğretmenlere yönelik, animasyonun temel prensiplerini ve bilimsel süreçlerini keşfederek kendi uygulamanızı yaratabileceğiniz bir atölye.

Çocuklar İçin Sağlıklı Beslenme: Renkli Tabaklardan Sağlıklı Alışkanlıklara:

Çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimini destekleyecek beslenme önerileri ve renkli tabaklardan sağlıklı alışkanlıklara geçiş rehberi.

Çocuk Kitaplarıyla Yaratıcı Etkinlikler:

Kitapları sınıf içinde veya evde nasıl daha ilgi çekici hale getirebiliriz? Yeni yöntemler, uygulamalar ve yaşa uygun kitap seçimi tüyoları.

Neden Katılmalısınız?
Alanında Uzman Eğitmenler: Deneyimlerini ve birikimlerini paylaşan atölye yürütücüleriyle etkileşim.

Uygulamalı Deneyim: Gerçek vaka analizleri, pratik öneriler ve interaktif etkinlikler.

Çevrimiçi, Her Yerden Katılım: Katılmak için sadece internet bağlantısına ihtiyacınız var.

Nasıl Kayıt Olurum?

Atölyelerin her biri için kayıt linkine tıklayarak kaydolabilirsiniz.
Her atölye için 25 kişilik kontenjan bulunmaktadır.

Sizleri atölyelerimize bekliyoruz!

İlgili Yazılar

spot_img

Son Yazılar